بوش بعد سامسونگ
منم دوقلو الکترو استیل دارم خیلی خوبه
فقط هیمالیا
دیپونت عالیعع
منم هیمالیا دارم خیلی خوب
چند ساله هیمالیا دارم راضیم خیلی
من هیمالیا مدل امگا دارم خیلی راضی ام
من ۴ درب هیمالیا راضیم
بِکو ترک
منم دو قلو هیمالیا دارم خدا رو شکر عالی بوده
من الکترو استیل دارم راضیم
هیمالیا
من یخچال فریزر الکترواستیل خریدم راضیم سر و صداهم نداره یخچال بالاش یخچال پایینش فریزر جا دارم هست .ولی میگن سرجدیداش زیاد خوب نیست اسنوام شنیدم خوبه
من دوقلو امرسان دارم خیلی راضیم
مادرشوهرم میخواد بخره چند جا رفته میگن ساید دوو عالیه اونم بالای ۳۰۰ میلیون هست😑😑
الجی دارم راضی هستم
دیپوینت، جی پلاس، دوو، برندای خوبین من خودم جی پلاس دارم راضی ام
کلور عالیه
من ساید دوو دارم خداراشکر راضیم
اینجا دو قلو الکترو استیل دارم خوبه فقط صداش زیاده
شهرستانموساید ایکس ویژن دارم اونم خوبه صدا نداره
باید نگاه کنی توقع خودت چی الان سامسونگ جاداریش زیاد دوو اومده عین سامسونگ زده ولی الجی عمق داره جاش کمه مثل اسنوا چیزای که من دیدم مارکهای دیگه خارجی که خدایی نکرده اتفاقی بیوفته قطعش پیدا نمیشه دوست من 12سال پیش یخچال آمریکایی لباسشویی نمیدونم کجا خریده بود امسال دوتاش سوختن لباسشویش خرج تعمیرش شد 60تومن جنگ شد قطعش تهران موند معلوم نیست کجاس همون موقعه با 60تومن میتونست پاکشوما بخر نخرید الان همون پاکشوما اگه پیدا بشه 80 تومنه
منساید دوو دارم عالیه.داداشم ساید اسنوا داره نمدونم چند فوت هست خیلی جادار و خوبه فضای داخلش از بقیه سایدها بیشتره
الجی
یخچال الجی دارم راضیم
من دوو دارم عالیه
فقط الجی و سامسونگ
سامسونگ
من دوو دارم خوبه
سامسونگ و الجی
خارجی باشه بهتره
خارجی یا ایرانی؟من وایت هوس دارم ولی خب الان الجی خوبه
ساید دوو دارم عالیه
من ال جی دارم چندساله راضیم
من ۱۵ ساله ساید دوو دارم عالیه
عزیزم برای من دوقلو هیمالیاس راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.