دختر من ک اصلا بغیر شیرخشک لب ب هیچ لبنیاتی نمیزنه نه ماست نه دوغ نه شیر
شیر پاستوریزه هم شبا موقع خواب یه شیشه پر میدم تا صب میخوابه
جلو نور ببرش
قطره هاشو نمیدی
اصلا تو گرما شیر محلی نده احتمال تب مالت زیاده فقط پاستوریزه بده
همه بچه ها پاهاشون اولش که راه میوفتن پرانتزی تا دوسال زیاد نگران نباش خوب میشه
من شیر پاستوریزه هم میدم
قطره د۳ فورت هست زیر نظر دکتر بده
دکتر من گفت بهتری شیر،شیر خشک و شیر بزه
من از ۶ فقط شیر گاو دادم.
آره عزیزم من فقط میخام شیر خشک بدم
مولتی یا اد مرتب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.