بهترین پیشنهادتون چه روشیه برا از شیر گرفتن

۸ پاسخ

مسااافرت
من ب واسطه مسافرت و خستگی زیادش ی شبه گرفتمش

من دو روزه شیرش کم کم کردم
یکم زرد چوبه زدم ب سینم دیگه میگه مامان ای نمیخوره
وای دیشب تا صبح تو خواب بهش دادم خورد امشبم تا صبح میدم ولی امروز رو کلا نمی‌دم
من کم کم دارم میگیرم یهو نه

روش ۴ × ۴

متاسفانه صبر زرد

پسر من فقط شبا شیر میخورد یک ماهه شباهم ازش گرفتم بیدار میشد ولی آنچنان اذیت نکرد اصلا نمیدونم چ طوری الکی الکی از شیر گرفتمش😁😁

اول غذا زیاد بده میلی نداشته باشه دیگه کم کم دور میشه ازش

قطره تخلک از داروخانه بگیر خیلی خوبه خواهرشوهر من اینطوری بچشو باز کرده

من که هنوز نتونستم بگیرم

سوال های مرتبط