سلام اولین باره؟
سردرد سرگیجه ندارید؟
اکه این موارد نبس و فشارتون اکی
مورد نداره طبیعیه
تو باردای
من هفته ای ۳ تا ۴ بارم خون دماغ بدی میشدم چون هم آ اس آ و هم امپول انوکسا میزنم البته از هفته ۳۰ به بعد کم شد الان دیگه اصلا ندارم
اگر فشارت بالا نیست طبیعیه من از۴ماهگی خون دماغ میشم
طبیعیه عزیزم نگران نباش
منم دوشبه دارم خون دماغ میشم تو بارداری اولمم میشدم دکترم میگفت طبیعیه
فشارتو بگیر اگه بالاست باید بری متخصص قلب بهت قرص مخصوص فشار در بارداری بده
هیچ دارویی سرخود اصلاااا نخور
اگه آسپرین نمیخوری ، اول از همه فشارتو چک کن ، بعدش برو اورژانس ، اصلا نگران نباش فشارت نرمال باشه تو بارداری خون دماغ طبیعیه پیش میاد
استرس نگیر ولی عزیزم پیش میاد
ممکنه فشارت بالاباشه بعضی وقت هاهم طبیعیه اسپرین میخوری شبا؟
نه عزیزم ممکنه فشارت بالا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.