۵ پاسخ

منم همبشه ۹ ۱۰ بود انقدرررررر سرم درد میکنه فشارم گرفتم رو ۱۲ هست😓

فشارت بالاس برو درمونگاه فشار بگیر .منم همیشه ۹ و ۱۰ بود جدیدا رو ۱۲ و ۱۳ میره

تاری دید و سردرد خطرناکه باید رفت دکتر
فشارت شاید زد بالا

فشارتو چک کن
اگر تاری دید داری یا حالت تهوع حتما برو بیمارستان

فشارتوچک کن حتما خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی