مامانا چرا درروز دوبار خون دماغ شدم آیا طبیعیه یا خطرناک

۳ پاسخ

آ إس آ نمیخوری یا رقیق کننده خون یا آمپول

اگر فشارت بالا نیست طبیعیه.من روزی۳بار هم خون دماغ شدم

شاید فشارتون بالاس حتما برید دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان ِ هسته 🌱 مامان ِ هسته 🌱 ۱۲ ماهگی