من از هفته اول خون دماغ شدم تا همین حدود30هفتع ازمایش داذم چیزی نبود برا من هفته ای دو سه بار بود
کلا تو بارداری خون دماغ شدن طبیعیه
آسپرین یا انوکساپارین هر دو رقیق کننده خون هستن، با پزشکتون مشورت کنید احتمالاً قطع میکنن دارو رو
اگه آسپرین استفاده میکنی میتونه از اون باشه
نه چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.