وزن ۶۷۰۰خوبع برای چهارماهگی

۵ پاسخ

من پسرم ۴ ماهگی ۸۴۰۰ بود

وزنش خوبه عزیزم ، وزن بالا فایدش چیه ؟ نگران وزن نباش همین که بگه سالمه خداروشکر

بستگی به وزن تولد داره
من۶۶۰۰بود چهارماهگی

من بچم ۳ماه و نیمه ۶۷۰۰ میگم خیلی کمه

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان ilmaz😍 مامان ilmaz😍 ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی