کسی تازگیا بیمارستان ولایت رفته برای زایمان

۲ پاسخ

اره من ۱۰ روز پیش

برای زایمان نرفتم ولی ی هفته ای بستری بودم برای کم شدن آب دور جنین. برای زایمانم احتمالا همون جا برم انشالله

سوال های مرتبط