اضلن قشنگ نیس ب ایندشم فکر کنین
بااینکه اسمیه که خیلیا میزارن و زیاد شده ولی خیلی قشنگه😍
آریا بهتره
آریا قشنگتره
خیلی قشنگه بنظرم
قشنگه عزیزم
قشنکه اسم پسر دوستم آریو
وقتی صداش میزنن اینقدر خوش آهنگه
اسم ها اصیل ایرانی همشون قشنگن
همین که یه اسم آریاییه قشنگه ما ایرانی هستیم و باید روی بچه هامون ایم اصیل ایرانی بزاریم
به به اسم فقط ایرانی✌🏼🐣
خیلی قشنگه عزیزم من خودم بین آریو و آراکو موندم
اره خیلی خاص و قشنگه
قشنگه
آریو برزن
قشنگه 🤍
خیلی قشنگه ❤️
آریو خیلی قشنگه هم خودش هم معنیش
من خیلی میپسندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.