نظرتون درباره اسم دلآرا و ال آی چیه کدومش قشنگه؟

۱۵ پاسخ

ال آی

ب نظرم دلارا خیلییییی قشنگ تره تا ال آی

دلارا خیلی قشنگه یکی از اسمای انتخابی منه

صدر صد ال آی 🥰

دلارا

دلارا

وای من یک لحظه فکر کردم ال آی اسم یک برنده 😅😅
دلارا قشنگ تره

ال آی اسمه؟

ال آی

دلارا

دلارا

دلارا

دلارا😍

دختر داشتم حتما اسمش ال آی یا سویل آی میزاشتم

ال آی😍

سوال های مرتبط

مامان 💙👼🏻 مامان 💙👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی