دوستان بنظرتون اسم دلارا قشنگه؟

۷ پاسخ

قشنگه دلارامم قشنگه

خیلی قشنگه

قشنگه عزیزم
نظر نخواه از کسی
خودت هرچی به دلته اونو بزار

الارا بهتره

من دخترم الارا میخوام بزارم

ارع خوشکله
ولی بنظرم اینجا نپرسی بهتره
من وقتی جنسیت فهمیدم شروع کردم ب اسم انتخاب کردن هیچ اسمی اصلا ب دلم نمینشست
و همش میگفتم وای تا اخر بارداری نمیتونم اسم انتخاب کنم
اخرش یهو اسم ایلماه نشست تو دلم🩷🥰
از نظر خودم بهترین اسم بود و هست
و قراره همینم بزاریم رو نینی مون

قشنگه
اما من دلانا بیشتر دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۹ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی
مامان دلــارا خانم🧸 مامان دلــارا خانم🧸 ۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری