قشنگه دلارامم قشنگه
خیلی قشنگه
قشنگه عزیزم
نظر نخواه از کسی
خودت هرچی به دلته اونو بزار
الارا بهتره
من دخترم الارا میخوام بزارم
ارع خوشکله
ولی بنظرم اینجا نپرسی بهتره
من وقتی جنسیت فهمیدم شروع کردم ب اسم انتخاب کردن هیچ اسمی اصلا ب دلم نمینشست
و همش میگفتم وای تا اخر بارداری نمیتونم اسم انتخاب کنم
اخرش یهو اسم ایلماه نشست تو دلم🩷🥰
از نظر خودم بهترین اسم بود و هست
و قراره همینم بزاریم رو نینی مون
قشنگه
اما من دلانا بیشتر دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.