۴ پاسخ

والا بنظر ک ماشاالله هم قدش بلنده هم تپله چرا خودتو اذیت میکنی؟
تو ب خوردو خوراکش برس پسرا اصولا 15 سالگی یهو جهش رشدی دارن

قدش چقدره؟

چقد ذوقش قشنگه 😍😍😍

ای جان ماشاالله ...دقیقا همین دختر من هستش ....از لحاظ قد و وزن هم فک کنم عین دختر من باشه ....دختر منم مثل پسر شما هنوز درگیر پستونک هست .....

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی