۷ پاسخ

من شربت شیره میدم.
اب میوه طبیعی میدم.

پسر منم خیلی کم آب میخوره بعضی وقتها مجبور میشم با قطره چکون آب بدم،شما هم این کار رو بکن،با قطره چکون کم کم بریز گوشه لپش ،بزار بخوره.هندوانه طالبی خیار خیلی خوبن برای کم آبی.

اب هندوانه ارو با اب قاطی کن بده

هندوانه
آب پرتغال
اب میوه ها خیلی خوبه

تند تند بهش اب و مایعات بده

بهش سوپ و اش بده

میکنه**

سوال های مرتبط