۶ پاسخ

من سزارین اولم بیهوش شدم خیلی خوب بود برای دخترم هرچی درخواست بیهوشی دادم قبول نکردن بی حسی زدن بااینکه خیلی مراعات کردم و دکترم هرتوصیه ای کرد گوش کردم و انجام دادم اما کمردرد رو دارم واقعا من هم قبلش نمیفهمیدم‌کمردرد چیه این همه کارمیکردم حالا نمیتونم ی جاروبزنم دیروز دوتا کولر کوچیک جابجا کردم و‌حیاط رو شستم از دیرور کمردردم وبخیه هام درد میکنه
البته کمردردم از بعد زایمانمم بود

منکه طبیعی زایمان کردم کمردرد وحتی پا درد فراوان و موقع بلند شدن اصلا نمیتونم باید دستمو به جایی بگیرم انگار تمام استخونام خشکه

فکر کنم کمردرد بخاطر بارداری هست، چون اکثرا دارن
منم که بیهوشی بودم بازم خیلی کمر درد دارم

من سه بار سزارین شدم یک ذره هم کمردرد نشدم

دقیقا منم با سزارین اینطوری هستم جای سوزن هم ک دست بزنه کسی دردم میاد صبا که اصلا افتضاح با نرمش آروم تا یکم خوب بشه

عه من فکر‌میکردم من طبیعی زایمان کردم از اونه
دقیقا منم همینم

سوال های مرتبط