خانما یکی از چشمای دخترم ترشح زردرنگ میادکسی میدونه چرا؟

تصویر
۳ پاسخ

بخاطر مجرای اشکشه بچه منم بود بردم چشم پزشکی یه قطره داد بهتر شد می‌گفت تا ۵یا ۶ماهگی خوب میشه ماساژ چشمی هم میدم الان خیلی بهتره

میگن مجاری چشم بچه ها کوچیکه ترشح میاد
من ماساژ دادم عالی شد

ماساژ بده چشم شو مخصوصا مجرای اشکشو گوشه هاشو بعد شیر خودتو بریز داخل چشمش خوب میشه با دستمال نخی تمیز ترشح شو پاک کن دستمال کاغذی و دست آلودست

سوال های مرتبط