خودتو اذیت نکن بابا
پودر شیر افزا بخور و شربت و چایی آب زیاد بخور اره زیاد بدی سینه ول میکنه من روزی دوبار نهایت سه بار بدم
آب هم بخور زیاد قرص کلسیم خم شبی یدونه بخور
منم شیرم کم بود روزاوهمش سینه خودم میزاشتم دهنش شبا هم شیر خشک
دکتر رفتم گفت چون بالا میاره شیرخشک نباید بدی هیچی برام کپسول شیرافزا نوشت با پودر گالاکتومید
سویق شیرافزا بخور شیرتو اونقدر زیاد میکنه قشنگ سرازیر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.