من صفرگرفتم میگن تاوزن ۳/۵۰۰خوبه
با توجه ب وزن بچت تصمیم بکیر
بچه من 3600بود دو بسته یک گرفتم یه بسته صفر اون صفر رو که چند روز اول استفاده کردم بعد یک
پسر من۳۶۰۰بود صفر بستم
بد هفته دوم سایز یک بستم
صفر حتما بگیر
صفر بگیر
صفر بگیر
صفر
پسر من با وزن ۲۸۵۰ دنیا اومد هنوزم صفر میبندم براش
نگاه مای بی بی از هر سایزی دوتا مدل داره سایز صفر یک بسته ۲۲ عددی بگیر نگاه کن مال بچهای ریز نباشه زده باشه ۳کیلو اونی که عکس بچه تنهاس بگیر بهتره من بچه ام با وزن ۳۳۰۰ که به دنیا اومد برا یک هفته اولش خوب بود
من یک گرفتم روش نوشته از ۲کیلو فک کنم
من صفر بردم ولی اندازه نبود یک گرفتم . توام یک ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.