خانوما مای بیبی سایز چند بگیرم برای بیمارستان بچه

۱۰ پاسخ

من صفرگرفتم میگن تاوزن ۳/۵۰۰خوبه

با توجه ب وزن بچت تصمیم بکیر

بچه من 3600بود دو بسته یک گرفتم یه بسته صفر اون صفر رو که چند روز اول استفاده کردم بعد یک

پسر من۳۶۰۰بود صفر بستم
بد هفته دوم سایز یک بستم
صفر حتما بگیر

صفر بگیر

صفر بگیر

صفر
پسر من با وزن ۲۸۵۰ دنیا اومد هنوزم صفر میبندم براش

نگاه مای بی بی از هر سایزی دوتا مدل داره سایز صفر یک بسته ۲۲ عددی بگیر نگاه کن مال بچهای ریز نباشه زده باشه ۳کیلو اونی که عکس بچه تنهاس بگیر بهتره من بچه ام با وزن ۳۳۰۰ که به دنیا اومد برا یک هفته اولش خوب بود

من یک گرفتم روش نوشته از ۲کیلو فک کنم

من صفر بردم ولی اندازه نبود یک گرفتم . توام یک ببر

سوال های مرتبط

مامان آینور و نیلای مامان آینور و نیلای ۹ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری