خانما من خیلی ترشح میاد ازم یک وقت از کیسه ابم پاره نشده

۱ پاسخ

نگران نباش اگه سفید و مخاطیه و بو‌نداره و خارش و اینام نداری عادیه منم داشتم‌از همون ۳۳ ۳۴ هفته الانم گاهی میاد البته کمتر از اونموقع. طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری