۹ پاسخ

قطره میدم من

😯😯😯😯😯50000 مال بزرگساله اونم ماهی یکی بچه میخای کبدشو از کار بندازی

نه عزیزم این دوزش خیلی واسه بچه زیاده،دوز ۱۰۰۰ واسه بچه ها کافیه

من هفته ۱۰۰۰میدم

من قطره میدم دوز دوازده هزار فته ای نیم سیسی....این پنجاه هزار خیلی زیاده هر دو ماه و نیم یکبار نباید بیشتر بخوره

من قطره میدم

من برای خودم از این میخورم
برای بچه شربت میدادم

من قطره میدم

من قطره میدادم یکماه پیش

سوال های مرتبط