۴ پاسخ

دکتر به من گفت با فرنی هم میتونی قاطی کنی
خالی هم میشه با آبجوش با شیر

اولش با اب قاطی کن

من برا بار اول دوم که دادم با ابجوش قاطی کردم که سنگین نباشه

کره
سیب زمینی
میتونی با یکم شیرخشک رقیق کنی
یا ماست بزنی بهش

سوال های مرتبط