من وعده روز و کم کردم فقط ۳بار میدم تا شب هرچی هم گریه کنه گوش نمیدم داره عادت میکنه
من که پسرم از اول شیرخشکیه موقع خواب دست میبره تو یقه م نوک سینه مو میگیره عذاااب میکشم اینقدر ناخوشیم میاد میزارمش زمین عاجز میشم شما واقعا چجوری تحمل میکنین خدا بهتون قوت بده
اینارو میشنوم خداروشکر میکنم از همون اول شیرخشک دادم🫠✨🥲البته انتخاب خودم نبود شیرخشک
وای نیکان عادت بدی که پیدا کرده وقتی از یک سینم شیر میخوره یاید نوک سینه ی دیگمو تو دستش بگیره😐
بعد دیروز ناخونش ریش شده بود
یهو سینمو کشید زخم شد
از دیروز تا الان هربار سینه ی سمت راستمو مک میزنه از درد گریم میگیره
خیلییییی وابسته ی سینس
نمیدونم چیکار کنم
از طرفی دلم نمیاد وقتی انقدر شیر خوردن باعث آرامشش پیشه زودتر از دوسال از شیر بگیرم
هرررررکار هم کردم شیرخشک با شیشه نخورد که بخ امبه عنوان کمکی استفاده کنم
واقعا موندم چیکار کنم
کلافه شدم
عزیزم الان بچه غذا خور شده نباید سریع واسه شیر خوردنش کوتاه بیای
بهش آب پیشنهاد بده شاید تشنه باشه
میوه جلوش بزار بخوره
وعده های غذایی شو به هم نزدیک تر کن
خوراکی مورد علاقشو بده دستش
وقتی سرگرم باشه کمتر به جی جی فکر میکنه
سخت ترین کار دنیا شیر دادنه میدونم سخته ولی تحمل کن چن ماهه دیگه بزرگ تر شه اینجوری عذاب وجدان هم نداشته باشی بعدا
۲ ماهم تحمل کن ۱۸ ماهگی بگیر منم میخام بگیرم اونموقع خیلبییییی اذیتم میکنه با این تفاوت ک نوک سینه های من ۷ ماهه زخمه و اگزما زده و خوب نمیشه اصلا هر سری ک شیر میخوره از درد زمینو چنگ میزنم عصبی میشم گریه میکنم خون میاد از زخمم
ولی میدونم الان بگیرم بدتر میخاد اذیتم کنه ۳ ماهم تحمل میکنم تا ۱۸ ماهگی بگیرمش
منم متنفرم از شیر دادن ن بدن مونده برام ن اعصاب ن روان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.