خانوما با بچع نوزاد میشه رفت بهشت زهرا بد نیست؟

۵ پاسخ

نبری بهتره گلم

بچه رو نبر توروخدا انرژی منفی نیفته رو بچه

نه بابا نبرش غیر انرژی منفی قبرستون من یه پست دیدم حاج آقاهه میگفت هرچی دعا و طلسمه میان تو قبرستون چال میکنن خیلی خودتونم نرید چه برسه نوزاد بیچاره

نه نبرش خودت هم نرو

دخترم ۲۰ روزش بود من مادربزرگم فوت شده بود مجبور بودم برم
و رفتم
ولی دخترمو از ماشین پیاده نکردم
من و‌مامانم نوبتی پیشش موندیم
به دلت بد راه نده هیچی نمیشه
همچنانم گاهی اوقات سرخاک مادربزرگام میرم دخترمو میبرم
تو دلت صلوات بفرست هیچی نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی