پوشک شیرخشک فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

اول یه روتین پوستی
حداقل شامل ضدآفتاب آبرسان ژل شستشو
بیشتر بخوای بگیری میسلارواتر هم خوبه

بعد لوازم آرایش یه کرم‌پودر سبک روزانه مثلا بی بی کرم یا سی سی
رژ
ریمل
خط چشم
کانسیلر

لوازم ارایش من: بی بی کرم.ریمل‌تینت.رژگونه مایع.شونه ابرو.خط چشمه.
ریمل اسنس
بیبی فارماسی
خط چشم مای
تینت اسمش یادم نی
رژگونه مایع هم اسمش یادم نی

عزیزم سعی کن قسمت کرم پودر اینا چیزی بزنی که به سلامت پوستت آسیب نزنه،ریمل هم مارک خوب بگیر که مژه هات نریزه،تینت و برق لب برای آرایشای تابستون خیلی خوبه

خیلیم عالی بنظرم برای شروع به شوینده ضدافتاب و مرطوب کننده خوب بخر تا پوستت جون بگیره رژلب خط چشم و ریمل اگرم ابروهات کمه ژل ابرو یا مداد ابرو بخر

برای شروع رژ لب سایه ابرو ژل ابرو ریمل و خط چشم اینارو بگیر کرمپودر و سایه و ... بزار دستت راه بیفته

بنظرم اولین اقدام برو شیدینگ کن خیلی ادم فرق میکنه

عزیزم حتما به خودت برس دنیا ارزش هیچیو نداره برند خاصی استفاده نمیکنم چیزی خوشم بیاد و بهم بیاد میزنم🥹😂

کرم پودر ،کانسیلر، کانتور ،پرایمر، رژ،ریمل،رژگونه ،خط چشم ، سایه، ریمل ابرو و ژل ابرو
لوازم آرایشی ها برو مارک خوب بهت از هر کدوم معرفی میکنن بخر

سوال های مرتبط