۱۰ پاسخ

نه همین خوبه زود بزرگ میشه اندازش میشه

عین کفشای پسر من منم 22 اندازه اش بود 23 برداشتم بچه ها رو به رشد هستن هنوز یکی دو ماه نشده اندازه میشه

همون ۲۲ بیار من اوایل اشتباه میکردم چیزای بزرگ برای بجه ها برنیداشتم خراب میدشن آخرم اندازش نمیشد پرت میکردم همیشه سازیش بخر خیلی بده کفش لق بزنه تو پای بجه

۲۳ با کفی و جوراب بگیر
کیان ۲۴ پاش

۲۳بگیر

کفش پسر من همینه ۹۵۰گرفتم چند گرفتی اینو؟

من ۲۱ گرفتم اندازش بود کامل
دوست ندارم وقتی اندازش میشه که دیگه کهنه شده باشه🥺

من یک دستمال گذاشتم جلو پاش یکم سفت تر هم بستم کامل سایزش شد دیگه لق هم نمیزنه

بزرگتره روبگیر زود پاش بزرگ میشه

کفی بزرگ بزار براش

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی