قرص اورژانسی حتما باید دوتاشو بخوریم؟

۳ پاسخ

تازه خارجی فقط بگیر چون ایرانی هاش همه گچ

اگر دو تا ۷۵باشه باید هر دو رو بخورید اگر ۱.۵باشه نه همون ی دونه کافیه

بللهههه

سوال های مرتبط

مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی