۹ پاسخ

معمولا میگن اگه تبش بالا بود هر 4ساعت بدید اگه تب نداشت هر ۸ساعت بدید

روز دوم سوم اجبار نیست

حتما بده

روز اول بله

روز اول بله اجباره

روز اول ک باید کلا ۴ساعتی بدی روز دوم ۶ساعتی

من حتی روزدوم هر6ساعت میدادم صددرصدبهش بده

بده بهش برای تسکین دردش خوبه.
چون مرتب می خوره تب نمی کنه،ممکن بهش ندی تب کنه.

بله باید بدین

سوال های مرتبط