معمولا میگن اگه تبش بالا بود هر 4ساعت بدید اگه تب نداشت هر ۸ساعت بدید
روز دوم سوم اجبار نیست
حتما بده
روز اول بله
روز اول بله اجباره
روز اول ک باید کلا ۴ساعتی بدی روز دوم ۶ساعتی
من حتی روزدوم هر6ساعت میدادم صددرصدبهش بده
بده بهش برای تسکین دردش خوبه.
چون مرتب می خوره تب نمی کنه،ممکن بهش ندی تب کنه.
بله باید بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.