کسی تجربه زایمان طبیعی با فشار ۱۴_۱۵ رو داشته ؟

۴ پاسخ

بله منننننن😂😂هر دو زایمانم فشارم ۱4 بود
البته قبلش با سرم فشار رو میارن پایین

چندسال پیش یکی دوستام با فشار ۱۷ زایمان طبیعی کرد
ولی اینو پزشکت تشخیص میده

من با فشار ۱۳رو ۸زلیمان کردم البته طبیعی با بی حسی اسپاینال و سرم فشار

بالاتر بره سزارین میکنن

سوال های مرتبط