خانما ازین جو ها میشه داد بچها ؟؟؟ شما میدین
ر

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم من از ۶ ماهگی از همینا میدم خیلی خوبه .
کاپیتان اوتز رو میدم

فرقش چیع با جوپرک های دیگ؟

من که به دخترم میدم

اره بده من که دادم

شوربا

سوال های مرتبط

مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری