۵ پاسخ

دادن که میشه داد ولی ارزش غذایی نداره

خب چرا آبمیوه طبیعی از بیرون نمی‌گیری

از بستنی فروشی ها لیتری بگیر

بهتره ندی چون همش قند و اسانس

من هرازگاهی میدم اما به نظرم خاصیتی نداره

سوال های مرتبط

مامان پادشاه قلبم مامان پادشاه قلبم ۲ سالگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی