هر ۲تارو میدم
من گاهی جوشیده گاهی تصفیه میدم... آب شیر رو خودمونم نمیخوریم طعم بد میده و کثیفه اینجا
من ابو نمیجوشونم ولی اب تصفیه میدم بهش اب شیر اصلا خوب نیست
من ک آب تصفیه ک خودمون میخوریم بهش میدم.
من آب از تصفیه هم دادم
فرق نمیکنه
منم آب شیر بهش میدم
ن بابا آب شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.