۷ پاسخ

هاله داره

من دیشب موعدم بود یکم لک خونی اومد و دیگ هیچی
احتمالا منم امروز بشم

ای بابا...😪😪ایشاالله ماه بعد خواهر..

دیگه انگشت نکنی 🤪😅😂
غصه نخور ، خودتو بزن به بی‌خیالی ، انشالله ماه بعد باردار باشی

منم یه ساعت دیگه تست میدم
شما الان تست دادی؟

شما اوابوست روز چندتا میخوری من این ماه واسم اوابوست نوشت سی تا شب یدونه

منم امروز پریود شدم، ۷ روز تاخیر بودم

سوال های مرتبط