۳ پاسخ

کم میاره آدم
منم اینجوری میشم تا پای دعوا با شوهرم میرم کلی گریه میکنم از خستگی از کار کاردن زیاد توخونه موندن از بی‌خوابی.....ازاینهمه مسولیت سخت
ولی چندساعت بعدش یا فرداش خیلی بهتر میشم

دقیقا همین الان منم

عزیزم تحمل کن ان شالله درست میشه همه چیز

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی