همیشه پنیرگردوبخورین خست نمیشین

۴ پاسخ

پنیر گردو
ما همون گردو رو هم پیدا نمی‌کنیم یا پنیرو 😑

منطورت هرروز صبحانه یا وعده های دیگه هم

والا ما ۸ ماهه جز نون مربا و نون عسل چیزی نخوردیم خسته چیه پوره ایم ولی چاره چیه

جدی من خیلی انرڗیم پایینه

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری