سلام‌مامانا بعد حموم سر بچه هاتون کلاه میزارین؟

۱۳ پاسخ

اره کلاه نخی
وقتی نمیذارم بینیش کیپ میشه

اره
چون موهاش کمه دکتر گفت حتما همیشه بزارم

کولرو خاموش میکنم کلاه هم نمیزارم با حوله نم موهاشو کامل میگیرم

اکه گرمه الان نه دیگه

آره همیشه

اره تا موهاش خشک بشه

بله من تا موقعی که موهاش خشک بشه میذارم.

من با سشوار از دور خشک میکنم الان ک گرمه
نمیرارم

روسری سرش میکنم

از روز دوم ب دنیا اومدنش کلاه سرش نذاشتم

نه هوا خوبه زود خشک میشع ولی تو اتاق میزارم جلو کولر نمیارم

اگه کولر روشن باشه اره اخه اینجا گرمه در فاصله حموم تا لباس پوشیدن کامل خشک میشه😑

اره عزیزم من میذارم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۸ ماهگی