مامانا بالشت میزارین زیر سر بچه هاتون یا نمیخواد ؟

۱۵ پاسخ

نمی‌خواد
دکترا میگن تا دوسالگی نیاز نیست
منم نزاشتم برا دخترم
الان برا پسرمم نمی‌زارم

میشه تایپ منو جواب بدی لطفا

تاحالا نزاشتم ،برای خاب
تشکش همچنان شیبداره کمی

بله کولیک و رفلاکس داره دکتر گفت زیر سرش ۲۰تا ۳۰سانت بالاتر باشه

نه تا دوسال سعی کن نذاری اگرم گذاشتی خیلی نازک

دخترم‌ رفلاکس داشت از دوهفته به بعد دکتر گفت بزارم

من میزارم پسرم رفلاکس داره

تا یکسالگی نباید از بالشت استفاده کرد اگرم رفلاکس داره کل بدن باید تو شیب قرار بگیره نه فقط سر

نه اصلا

فک کنم پسرم ریفلاکس داره ی بالشتی میزارم که شیب ۳۰ درجه داشته باشه

من ک هنو نمیزارم

فرم دهی میزارم

من چند روز اول نذاشتم دیدم آب دهنش میپره گلوش خدایی نکرده اگر حواسم نمیشد خیلی بد میشد
دیگه از روز سوم چهارم به بعد گذاشتم

بله یک بالش نازک می‌زارم

من که از اول میذارم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی