مامانا شما بالشت میزارید زیر سر بچه هاتون؟

۸ پاسخ

من از اول میزارم پسرمم رفلاکس نگرفت

خیر نمیزارم هنوز

من زیر تشک میزارم یکم شیب داشته باشه رفلاکس داره

بخاطر رفلاکس مجبورم بزارم

منم میزارم

من گاهی که شیر میخوره و اروغ نمیزنه میزارم

من نمیزارم میگن نباید گذاشت

اره از یک ماهگی چون رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی