شما بالشت میزارید زیر سر بچه هاتون؟

۹ پاسخ

منم از همون اول گذاشتم

من نمیذارم زوده براش

آره بخاطر رفلاکس مجبور بودم

بله من میزارم

از همون روز اول

آره بخاطر رفلاکس

اره بخاطر رفلاکس

من از اول میزاشتم
به خاطر رفلاکس لعنتی

بلههه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی