مامانا زیر سر بچه هاتون بالشت میزارید یان 🤔🤔🤔

۱۷ پاسخ

پسر من روی تشک آنتی رفلاکس بدون بالش میخوابه

بله بالشت گذاشتم از اولش چون رفلاکس داشت

به تجربه خودم نسبت به بچه‌های قبلیم اگه نزارین بعدا سخت به بالش عادت می‌کنن

بله از همون اول میزارم و از کتف به بالا رو میزارم روی بالش نازک
چون رفلاکس هم داره حتما میزارم

اره میزارم

خیر لازم نیس

من از دو هفتگی گذاشتم بخاطر رفلاکس

نه عزیزم

من نمیزارم اصلا

ن نباید گذاشت فقط موقع شیر دهی بالش میذارم

نه عزیزم من امتحان کردم دیدم زوده

نه از اول نذاشتم

به خاطر رفلاکس آره

من تا دوماه بخاطر اینکه سرش یه کم حالت خربزه ای داشت نذاشتم بعد درست شد بالشت گذاشتم

بعلهه

نه نمیزارم چون میگن گردنش بلند نمیشه

نزار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی