۱۴ پاسخ

من از روز اول گذاشتم

من ازروزاول گذاشتم

ارع عزیزم ماه اول بالشت فرم دهیش بود ک خیلی نازک بود بعدشم یه بالشت نازک و نرم

اره

من چون رفلاکس داره از ۲۰ روزگی میزارم

عزیزم من هی ازاول گذاشتم. الان نزدیک سه ماهشه. البته ضخامت نداره ها. اندازه کف دسته

من از اولش گذاشتم

من از اول میزاشتم

من یه بالش درست کردم مثل پر کاه😅 میزارم زیر سرش الان

❌ عکس بارداری نداری؟

❌ عکس ماهگرد از کوچولوت نگرفتی؟

❌ عکس مراسم یا آتلیه برای چاپ نداری؟

❌ یا عکست قدیمیه و کیفیتش پایینه؟

✅ مشکلی نیست!

✨ ادیت حرفه‌ای عکس و فتوشاپ

📸 طبیعی، احساسی و شبیه عکس آتلیه

👶 مناسب نوزاد، کودک، بارداری، خانوادگی و پرتره

💰 فقط ۴۹ هزار تومان

⏱ تحویل سریع

📩 الان پیام بده، با کمترین هزینه برات درستش می‌کنم
@Sport_tak100

معلومه ک میزارم از اولش میزاشتم فق چن روز اول نمیزاشتم

اره من از اخرای ۳ ماهگیش گذاشتم پسر من رفلاکس داشت میزاشتم که شیر برنگرده

فقط، 10روز اول نزاشتم

سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۳ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی