من از روز اول گذاشتم
من ازروزاول گذاشتم
ارع عزیزم ماه اول بالشت فرم دهیش بود ک خیلی نازک بود بعدشم یه بالشت نازک و نرم
اره
من چون رفلاکس داره از ۲۰ روزگی میزارم
عزیزم من هی ازاول گذاشتم. الان نزدیک سه ماهشه. البته ضخامت نداره ها. اندازه کف دسته
من از اولش گذاشتم
من از اول میزاشتم
من یه بالش درست کردم مثل پر کاه😅 میزارم زیر سرش الان
❌ عکس بارداری نداری؟
❌ عکس ماهگرد از کوچولوت نگرفتی؟
❌ عکس مراسم یا آتلیه برای چاپ نداری؟
❌ یا عکست قدیمیه و کیفیتش پایینه؟
✅ مشکلی نیست!
✨ ادیت حرفهای عکس و فتوشاپ
📸 طبیعی، احساسی و شبیه عکس آتلیه
👶 مناسب نوزاد، کودک، بارداری، خانوادگی و پرتره
💰 فقط ۴۹ هزار تومان
⏱ تحویل سریع
📩 الان پیام بده، با کمترین هزینه برات درستش میکنم
@Sport_tak100
معلومه ک میزارم از اولش میزاشتم فق چن روز اول نمیزاشتم
اره من از اخرای ۳ ماهگیش گذاشتم پسر من رفلاکس داشت میزاشتم که شیر برنگرده
فقط، 10روز اول نزاشتم
سلام لباس بچه و سیسمونی میفروشم توی روبیکا کانال دارم ک طرح هاشون میزارم خاستی ی سر بزن قیمتا پاین
شماره روبیکا ۰۹۰۳۹۰۶۵۴۶۵
avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.