من ک نذاشتم تا دوماهه پیش از تشک انتی رفلاکس استفاده میکردم الان هیچی و فعلا ک نیازی نمیبینم اصلا
از اول گذاشتم
از ماه اول
دختر من رفلاکس داره من از اول گذاشتم.البته بالشت نوزادی بود خیلی کوچیک
تا ۲سالگی ممنوعه متخصص ها همه میگن بخاطر خطر خفگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.