۵ پاسخ

من ک نذاشتم تا دوماهه پیش از تشک انتی رفلاکس استفاده میکردم الان هیچی و فعلا ک نیازی نمیبینم اصلا

از اول گذاشتم

از ماه اول

دختر من رفلاکس داره من از اول گذاشتم.البته بالشت نوزادی بود خیلی کوچیک

تا ۲سالگی ممنوعه متخصص ها همه میگن بخاطر خطر خفگی

سوال های مرتبط

مامان دلاراخانم مامان دلاراخانم ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۳ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی