۱۴ پاسخ

بعضی وقتا آره ولی اکثر مواقع نمی‌ذارم چون نیاز ندارن میگن نباید چیزی باشه که خون بهتر جریان کنه به سر و مغزشون

بالشت نباید گذاشت
بایدزیرسرشو شیب دارکنی

اره بذار بهتره

اره من ازاول گذاشتم
الانم که رفلاکس داره سرشوبالاترمیذارم شیربرنگرده

نه نمیذارم

اره اونم بزرگ
چون نمیخوابه بدون بالش

من چندوقتیه میزارم چون رفلاکس داره اینحوری راحت تر میخوابه

من نه

من می‌زارم شیب دار میشه خوبه

من تا دوسالگی نزاشتم

دختر من از اول تا الان سر روبالشتی نذاشت

آره منم میزارم.موقع خواب

من بعد ۴۰ روزگیش گذاشتم برا رفلاکسشم بهتر شد

اره برای اینکه شیر برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی
مامان شــاهــان مامان شــاهــان ۱۲ ماهگی