زیر سر دخترتون بالشت هم میزارید؟

۷ پاسخ

دختر که ندارم 😅 ولی پسرم اره بالشت فرمدهی میزارم وسطش گوده

بهتره زیر دشک بذاری

آره میذارم چون رفلاکس داره هی شیر میاد تو دهنش

ولی انگار بدون بالشت خوب میخابه

آره میزارم

اره ولی خیلییی نازک

من نمی‌ذارم

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان هامین🧿🩵 مامان هامین🧿🩵 ۱۳ ماهگی