۳ پاسخ

من تا چهل روزگی ۲ زدم الان ك دوماهشه ۳ داره روناشو اذییت میکنه فک کنم دوماه ‌ نیم باید ۳ ببندم البته وزنش ۶/۵۰۰ هست

بعد چهل روزگی دو زدم تا الان که ۲ ماهو ۲۴ روزشه بعد این ۳ میگیرم

از ۴۸ روزگی و فعلا هم هست ولی این بسته تپوم بشه دیگه ۳ میبندم

سوال های مرتبط

مامان انبه😍🥭 مامان انبه😍🥭 ۱۲ ماهگی