من تا چهل روزگی ۲ زدم الان ك دوماهشه ۳ داره روناشو اذییت میکنه فک کنم دوماه نیم باید ۳ ببندم البته وزنش ۶/۵۰۰ هست
بعد چهل روزگی دو زدم تا الان که ۲ ماهو ۲۴ روزشه بعد این ۳ میگیرم
از ۴۸ روزگی و فعلا هم هست ولی این بسته تپوم بشه دیگه ۳ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.