خاک تو سرشون
باید به همه بچه های زیردوسال بدن
به ۴۰۵ بدن اونوقت گرونی پوشک و اینا رو ما باید ضرر بدیم
واقعا خدا لعنتشون کنه مگه بچه های قبل سال آدم نیستن ونیاز ندارن بااین گرونی هم تغذیه مادربرای شیردهی هم نوزاد خودش سر سام آوره مثلا هوای مردمو دارن
برای 1405 به بعد هستش
از وقتی به دنیا میان تا ۲ سال .
برای ۴۰۵ به بعد
واقعا متاسفم براشون خاک تو سرشون بچه های ما هم زیر دوسالن دیگه
کجاهست سایتش
سلام برید توسایت کارزار اعتراصتون رو ثبت کنید
ببین بهت واریز کردن یا ن
ستازه ۵۰۰ ستازه ۱۴۶۳ مربع بزن موجودی بگیر
فقط شماره ب اسم خودت باشه
دو تومن مبلغشه انگار
زیر نویس گفته زیر دوسال نگفته ۱۴۰۵ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.