برا کیا این ماه و ماه قبل یسنا ریختن🤔🤔

۶ پاسخ

من ک دیگ تو چهار ماه ندادن

الان گفتن طرح سینا رو برای کسانی میدن که دوقلو دارن 😐

ن من زنگ زدم بهشون گفتن براکسایی که تا برج هفت زایمان کردن ریختن🤷🏻‍♀️

برا دوقلوها ریختن ، به ماها ندادن 😑

از کجا باید بفهمم میریزن؟

هیچکی

سوال های مرتبط

مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان مــ🌙ـاهلین مامان مــ🌙ـاهلین ۴ ماهگی