۸ پاسخ

من نه

اره..

اره بالشت فرمدهی میزارم براش

بالش خیلی کوتاه و کوچیک

نه من دخترم ۱ سال۳ ماه شب روتخت میخوابه غلت میزنه هنوز بالشت نمیزارم یعنی خودش میره کنار منم برمیدارم

نه تا ۱ سالگی میگن نزارین تو بانوج که میزارم زیر سرش هیچی نیست

من از پنج ماهگیش گذاشتم دیگه

دختر اولمو نمیذاشتم تا الان که ۲سال و ۹ماهشه رو بالش نمیخوابه😅 دختر دومیمو میذارم ولی خیلی بالش پهن و نازکه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی