من نه
اره..
اره بالشت فرمدهی میزارم براش
بالش خیلی کوتاه و کوچیک
نه من دخترم ۱ سال۳ ماه شب روتخت میخوابه غلت میزنه هنوز بالشت نمیزارم یعنی خودش میره کنار منم برمیدارم
نه تا ۱ سالگی میگن نزارین تو بانوج که میزارم زیر سرش هیچی نیست
من از پنج ماهگیش گذاشتم دیگه
دختر اولمو نمیذاشتم تا الان که ۲سال و ۹ماهشه رو بالش نمیخوابه😅 دختر دومیمو میذارم ولی خیلی بالش پهن و نازکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.