۴روز تاخیر آزمایش دادم منفی بود😭😭

۵ پاسخ

خدا بزرگه عزیزم صبور باش❤️

انشالله ماه بعد عزیزم

شایدهم زوده شاید چندروزدیگه مثبت شه

عزیزم خودتو اذیت نکن نبینم غصه بخوری این ماه ان شاءالله

تست زدی؟ قبلش

سوال های مرتبط