۴ پاسخ

عزیزم انشاالله دفعه بعدی...چرا همش فکر میکنی گناه کردی؟؟ شاید حکمتش چیز دیگس شاید تو این زمان بچه دار شدن جز درد و عذاب چیزی نداشته باشه ؟؟
ما مثل بچه کوچیکیم که میخواد چاقو رو برداره مامان ازش میگیره بچه گریه میکنه فکر میکنه چه مامان بدی داره که نمیزاره بازی کنه ولی مامان میدونه چاقو برا سنش مناسب نیست و به خودش اسیب میزنه حالا هروقت بچه بزرگ شد میتونه خودش برداره رابطه ما با خدا هم اینجوره البته اینو بگم خدا از هر پدر و مادری نسبت به ما مهربون تره پس صد درصد تو هر اتفاقی ی خیری هست واسمون منتها ما ادما سعی میکنیم نیمه خالیه لیوانو ببینیم امام حسین که هممون قبولش داریم تو روز عاشورا چی کشید ؟؟ خدا دوستش نداشت یعنی؟ نه عزیزدلم هیچ کار خدا بی حکمت نیست تو هم زیاد اصرار نکن بگو خدایا راضیم به اون چیزیکه تو راضی باشی خدا واسه هیشکی بد نمیخواد اگه الان نداد بهت مطمئن باش یکی بهترشو برات در نظر داره

بارداری خارج از رحم چه علایمی داشتین من لک بینی داشتم ۶ روز با شیاف قطع شده دو روزه میترسم واقعا خارج رحمی باشه

عزیزم بی بی چکات هاله داره.یه چن روز دیگه برو تیتر بده باز

بتا تیتر دادین ؟

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد