ژیلت.
ژیلت😁
با ژیلت از حفظ 😂🤦🏻♀️
نوره همه جام و
خیلی راحتم کرده
قبلش لیزر کرده بودم ولی همش پرید 😥
من لیزر کردم ولی خب برا شارژ نتونستم برم دوباره یکمی در اومده فعلا مجبورم با ژیلت بزنم
با ژیلت میشینم رو دستشویی فرنگی از حفظ میکشم 😁
موبر میزنم به همه جام
من فعلا دست نزدم
من دست و پامو لیزر کردم خیلی سال پیش الان در حد دونه دونه میاد ولی جاهای دیگه با ژیلت اونم چون لیزر شده کم موه این بارداری لیزرمو خراب کرد
من دست و پام مو نداره .
ژیلت میزنم
من بیکینی رو با پودر موبر میزنم .بقیه رو با شیور
من با پودر موبر خصوصیامو
اپلیدی هم دست ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.